نوشته شده توسط : سیمین

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ  استانبول و  بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است. 

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول: 

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل سیرین گلد استانبول

یکی از هتل های 3 ستاره خوب استانبول هتل سیرین گل است که در منطقه کوم کاپی استانبول قرار گرفته است. هتل سیرین گلد استانبول دارای اتاق های خوب و تمیز با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاق ها دارای مینی بار رایگان مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران و درینکینگ بار این هتل به صورت ۲۴ ساعت آماده پذیرایی از مسافران است. فاصله هتل سیرین گلد استانبول تا  مسجد بلو ۱٫۴ کیلومتر, تا حاجی سوفیا ۱٫۷ کیلومتر, تا مکان توپ کاپی ۲ کیلومتر می باشد. در تمامی مکان های این هتل اینترنت وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل سیرین گلد استانبول برای مسافران تور استانبول سفر خوشی را آرزو می کند.

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

سرویس شاتل(شارژی)،اجاره ماشین برای مسافران تور استانبول، اجاره دوچرخه، ایرپورت شاتل(شارژی), اجازه ورود حیوان به هتل و اتاقتان, پارکینگ شخصی, اینترنت وای فای, رستوران, درینکینگ بار 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای دریایی و .... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

هتل گرند اونال استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره گرند اونال می باشد که در مرکز استانبول نزدیکی به میدان آکسارای قرار گرفته است. هتل گرند اونال استانبول دارای 100 اتاق زیبا و مدرن که منظره ای زیبا رو به دریا دارد و هر اتاق دارای یک تلویزیون ال سی دی و حمام و اینترنت در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا ، حمام ترکی و سونای خشک فراهم کرده است تا مسافران از سفر خود لذت ببرند.

 

امکانات هتل گرند اونال استانبول :

رستوران با سرو غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی,  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا مخصوص مسافرانتور استانبول ، حمام ترکی, سونای خشک, سالن همایش, اینترنت, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل وو استانبول

هتل وو استانبول هتلی 5 ستاره که در سال 2007 در فاصله 5 کیلومتری از دریای مرمره افتتاح شده است . از نظر امکانات بسیار ایده آل می باشد.این هتل نزدیک فرودگاه اتاتورک قرار دارد. این هتل در مجموع از 275 اتاق تشکیل شده است و ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل می باشد. در نزدیکی هتل مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته دارد. این هتل تا مرکز شهر استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. مکان های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله ایاصوفیه , کاخ توپکاپی و مسجد کبود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد.

اتاق‌های هتل وو استانبول بسیار شیک و مجلل به همراه تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع مجزا با پنل کنترل دیجیتال و گاوصندوق هستند حمام اختصاصی با وان و سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش، چای/قهوه‌ساز و تخت دونفره یا کینگ‌سایز نیز از سایر امکانات اتاق های برای گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل وو استانبول:

در این هتل کافه، آرایشگاه ، بار و رستوران،یک سالن کنفرانس با اینترنت بی‌سیم پرسرعت (با هزینه‌ی اضافی) نیز برای رفاه میهمانان وجود دارد مهمانان هتل وو استانبول می‌توانند از خدمات خشک‌شویی و سرو غذا در اتاق نیز با پرداخت هزینه‌ی اضافی استفاده کنند ، زمین بازی نیز در اختیار کودکان گذاشته می‌شود.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. مسافران تور استانبول می‌توانند از امکانات رفاهی مانند استخر سرپوشیده با آب گرم، سونا، حمام ترکی و صندلی‌های حمام آفتاب هتل رایگان، و از بوفه‌ی کنار استخر و خدمات ماساژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی استفاده کنند. باشگاه بدنسازی هتل نیز در اختیار علاقه‌مندان به ورزش است. 

مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل وو استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 

هتل گرند گولسوی استانبول 

هتل گرند گولسوی استانبول در شهر استانبول واقع شده است.این هتل  4 ستاره در محله شاهزاده باشی قرار گرفته است و به تازگی بازسازی شده است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم فقط ۱۰ دقیقه است.هتل گرند گلسوی استانبول دارای ۱۳۸ اتاق می باشد و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به گردشگران محترم تور استانبول می باشد.

امکانات هتل گرند گولسوی:

این هتل مجلل اقامت لوکسی را همراه با امکانات با کیفیت به مسافران خود ارائه میدهد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز و سرپوشیده می باشد.همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد. مسافران می توانند در فعالیت هایی نظیر سالن بیلیارد، سالن بدنسازی ،بولینگ شرکت کنند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل گرند گولسوی اقامت خوشی را داشته باشند.


 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

 هتل ریوا استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در 200 متری میدان تکسیم، در محله توریستی استانبول واقع شده است از این رو توجه بسیاری از گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید. این هتل دارای 71 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، حمام، سشوار، روم سرویس هستند. در رستوران این هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. خیابان معروف استقلال با مغازه ها و رستوران های بسیارش تنها در چند قدمی این هتل قرار دارد و می توان با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل به این خیابان زیبا رسید. در میدان تکسیم نیز انواع وسایل حمل و نقل عمومی جهت رفت و آمد گردشگران تور استانبول محیاست.

آدرس هتل ریوا استانبول : Aydede Cad. No:8 Talimane, Beyoglu, 80090 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ریوا استانبول :

اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، رستوران، بار، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، آسانسور و ...

هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

 

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است این هتل دارای 193 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. همه اتاق ها با رنگ های گرم  طراحی و با مبلمان چوبی دکوربندی شده اند. رستوران این هتل انواع غذاهای مخصوص و بین المللی را به میهمانان تور استانبول ارائه می دهد. این هتل تا کاخ دلمه باغچه 1 کیلومتر فاصله دارد و هتل برای گردشگران تور استانبول می تواند تورهای گردشی در نظر بگیرد. 

آدرس هتل گرند ازتانیک استانبول  : Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گرند ازتانیک استانبول :

سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان و ... 

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

قیمت تور استانبول

تور لحظه آخری استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول , هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در چند قدمی میدان تکسیم استانبول واقع شده است و فاصله آن تا این میدان معروف 5 دقیقه پیاده روی می باشد. از این رو دسترسی این هتل برای مسافران تور استانبول به انواع رستوران ها، موزه ها، گالری ها، مراکز خرید، وسایل حمل و نقل عمومی بسیار خوب می باشد. این هتل دارای 171 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام، اینترنت رایگان، مینی بار می باشند. این هتل تا فرودگاه آتاتورک 19/3 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای صبحانه بوفه می باشد و رستورانی است که انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی در آنجا برای میهمانان تور استانبول سرو میی شود.

امکانات هتل نیپون استانبول :

پارکینگ رایگان، باشگاه، رستوران، خدمات تور، واکس، اتوکشی، لاندری، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، روزنامه، سیستم تهویه، آسانسور، ماساژ و ...

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

قیمت تور استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل نیپون استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هری این مرتر استانبول 

 شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل هری این مرتر است که در منطقه مرتر استانبول واقع شده است. این هتل دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... برای مسافران تور استانبول می باشند. هر روز صبح در رستوران صبحانه برای مسافران تور استانبول سرو می شود. ایستگاه مرتر استانبول در 650 متری هتل هری این مرتر استانبول است که امکان دسترسی راحت به منطقه سلطان احمد و بازدید از جاذبه های توریستی این شهر را برای مسافران تور استانبول ممکن می کند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 10 کیلومتر است.

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

 میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان تور استانبول، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و .... می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.


هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

 


هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 


کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول که در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود بعدها تبدیل به مسجد شد و حالا یک موزه است. موزائیک ها و کاشی های زیبای این کلیسا، نمونه باقیمانده از هنر بیزانسی در دنیاست. بخش هایی از آن در سال 400 ساخته شده است، ولی ساختمانی که امروزه می بینیم حدود سال 1500 ساخته شد. این کلیسا تقریباً در سه مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار دارد. این موزه همه روزه بجز چهارشنبه ها پذیرای مسافران تور استانبول میباشد.

 

 


موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان‌شناسی استانبول بزرگترین موزه باستانشناسی در ترکیه میباشد. ساخت موزه باستان شناسی در سال 1811 میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شد. این بنا در سال 1908 میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد. معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد، طراحی هتل پرا پالاس در استانبول را نیز برعهده داشت. الهام بخش نمای این ساختمان، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که درون موزه نگهداری می شوند. همچنین این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارند.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  این موزه در سال 1891 گشایش یافت و از سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است.مسافران تور استانبول با رفتن به موزه باستان شناسی میتوانند عکس های به یاد ماندنی و تاریخی زیادی بگیرند و لحظات خوشی را سپری کنند. 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند مادرید استانبول 

هتل 3 ستاره گرند مادرید استانبول در سال 1990 میلادی در بافت قدیمی شهر استانبول بنا شده است.هتل گرند مادرید در 11 طبقه و در مجموع از 63 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد.طبقه آخر این هتل به تنگه بسفر مشرف می باشد.این هتل با فرودگاه بین الملی آتاتورک استانبول نیم ساعت فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت پر سرعت بی سیم و پارکینگ رایگان می باشد. اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.کافه تریای این هتل در بام قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی دانشگاه و بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است که باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95میشود. در این هتل تعدادی اتاق ضد آلرژی نیز موجود می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2009 مورد بازسازی قرار گرفته است.

_گرند_مادرید_استانبول_1.jpg

_گرند_مادرید_استانبول_4.jpg

امکانات هتل گرند مادرید استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،فروشگاه،بار،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات خانه داری،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،صرافی،امکانات جلسه و ضیافت،رنت کار،فکس و کپی،سرو صبحانه در اتاق و... را نام برد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_گرند_مادرید_استانبول_3.jpg

_گرند_مادرید_استانبول_6.jpg

 

 


هتل گرند لیزا استانبول 

هتل 3 ستاره گرند لیزا استانبول  یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشدکه باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95میشود. این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

-گرند-لیزا-استانبول.gif

امکانات هتل گرند لیزا استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو... میتوان نام برد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-لیزا-استانبول-2.gif

-گرند-لیزا-استانبول-3.gif

-گرند-لیزا-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 


 

هتل سیرین گلد استانبول

 

هتل سه ستاره سیرین گلد در استانبول ترکیه واقع شده است .این هتل در منطقه کوم کاپی واقع شده است.هتل سیرین گلد فقط ۴۰۰ متر تا فرودگاه Yenikapi Ferry قرار دارد.این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95  است.

 

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

 

این هتل به صورت ۲۴ ساعته سرویس دهی میدهد.همچنین در محیط هتل شما میتوانید به اینترنت پرسرعت وای فای دسترسی داشته باشید.پارکینگ اختصاصی هتل نیز وجود دارد که شما میتوانید وسیله نقلیه تان را آنجا بگذارید.این هتل دارای اتاقی است که در آن صدایی از بیرون به داخل یا از داخل به بیرون نمیرود و در ان یک تلوزیون ال سی دی نیز در ان وجود دارد.یه کولر ایر کندیشنر و همراه با مینی بار رایگان نیز در اتاقتان وجود دارد.مسافران تور استانبول نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 

در اتاق شما سرویس بهداشتی شخصی وجود دارد که شامل دستشویی و حمام میشود.در حمام های تمامی اتاق ها یک مو خشک کن نیز وجود دارد.رستوران و درینکینگ بار به صورت ۲۴ ساعت ۷ روز هفته باز است.در این هتل غذای ماهی های آن خیلی خوشمزه است.همچنین ماهی ها هم تازه هستند.هتل مناسب برای رزرو خانوادگی مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد.

 

هتل سیرین گلد فقط ۱٫۴ کیلومتر تا با مسجد بلو،۱٫۷ کیلومتر تا حاجی سوفیا و ۲ کیلومتر تا مکان توپ کاپی فاصله دارد.همچنین ایر پورت آتاترک تا با هتل ۱۶ کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره بودو استانبول در منطقه آکسارای بنا شده است. این هتل در مجموع 46 اتاق دارد. فاصله فرودگاه آتاتورک تا این هتل 15 کیلومتر می باشد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 10 دقیقه ای از هتل بودو قرار گرفته است. این هتل تور استانبول مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد. 

_بودو_استانبول_1.jpg

امکانات هتل بودو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، بار، ترانسفر فرودگاهی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_بودو_استانبول_3.jpg

_بودو_استانبول_4.jpg

_بودو_استانبول_5.jpg

 

 

هتل 3 ستاره بیاز کوگو استانبول در منطقه تاریخی بایزید بنا شده است. این هتل با بازار بزرگ استانبول 500 فاصله دارد. ایاصوفیه، مسجد و کاخ توپکاپی در فاصله 10 دقیقه ای از هتل قرار دارند. برای رسیدن به فرودگاه آتاتورک نیز 15 دقیقه به صورت سواره زمان لازم است. این هتل تور استانبول در مجموع از 40 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای اینترنت رایگان می باشد. اتاق های هتل از حمام خصوصی برخوردارند.

_بیازکوگو_استانبول_1.jpg

_بیاز_کوگو_استانبول_2.jpg

امکانات هتل بیاز کوگو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، صرافی، بیلیارد، بازی دارت و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_بیازکوگو_استانبول_3.jpg

_بیازکوگو_استانبول_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که از 153 اتاق و 3 عدد سوییت تشکیل شده است. این هتل در میدان تقسیم واقع شده است. هتل تکسیم گونن استانبول چند رستوران دارد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی در آن برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. یکی از رستوران های این هتل در پشت بام قرار گرفته است. یک سالن ورزشی بدنسازی نیز در هتل برای میهمانان تدارک دیده شده است.

_تکسیم_گونن_استانبول_1.jpg

_تکسیم_گونن_استانبول_2.jpg

امکانات هتل تکسیم گونن استانبول:

رستوران،استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ،سرویس اینترنت رایگان، سالن کنفرانس، لباسشویی، آرایشگاه، اتاق های ویژه عروس و داماد، اتوکشی، صرافی، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، تهویه، بار، گرمایش، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی و...

_تکسیم_گونن_استانبول_3.jpg

_تکسیم_گونن_استانبول_4.jpg

 

هتل تکسیم هیل استانبول

هتل 4 ستاره تکسیم هیل استانبول در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در 21 کیلومتری هتل قرار گرفته است. خیابان معروف استقلال در 50 متری این هتل واقع شده است. ایستگاه مترو تقسیم 1 دقیقه با هتل فاصله دارد. در هتل یک سالن کنفرانس هم وجود دارد. پذیرش هتل برای مسافران تور استانبول به صورت شبانه روزی می باشد.

_تکسیم_هیل_استانبول_1.jpg

_تکسیم_هیل_استانبول_2.jpg

امکانات هتل تکسیم هیل استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، تهویه، گرمایش، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، خشکشویی، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات و...

_تکسیم_هیل_استانبول_3.jpg

_تکسیم_هیل_استانبول_4.jpg

_تکسیم_هیل_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آستین استانبول

3.jpg

بهترین هتل 3 ستاره استانبول هتل آستین است که روبروی دریای مرمره و در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل تا مسجد سوفیا کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آستین در منطقه سلطان احمد واقع شده و 2 کیلومتر با باشگاه سوارکاری فاصله دارد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد.در هتل آستین مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند بهترین روز ها را سپری کنند.

2.jpg

1.jpg

امکانات هتل آستین استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، بار، گرمایش، تهویه، خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، کرایه ماشین،اینترنت، صرافی و...

 

هتل آسوس استانبول

4.jpg

مناسب ترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آسوس استانبول است.این هتل در منطقه لاللی واقع شده است. هتل آسوس در مجموع از 51 اتاق شیک تشکیل شده است. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.در تور استانبول نوروز 95 میتوان از اماکن تاریخی استانبول مانند سلطان احمد، بازار بزرگ، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود، بیازیت وموزه باستان شناسی دیدن کرد که در نزدیکی این هتل قرار دارد. میدان تقسیم 5 دقیقه با هتب فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 18 کیلومتری از هتل واقع شده است.

1.jpg

2.jpg

امکانات هتل آسوس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، صندوق امانات، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، کرایه اتومبیل، مرکز SPA ، آسانسور، سالن بدنسازی، سونا، حمام ترکی و بخار و...

.jpg

3.jpg

 

 

هتل آسپن استانبول

_آسپن_استانبول2.jpg

بهترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آسپن در مرکز شهر استانبول و در منطقه لاللی است. این هتل دارای 63 اتاق خوب تشکیل شده است. در 1 کیلومتری این هتلبازار بزرگ استانبول واقع شده است. جکوزی هتل در پشت بام هتل آرامش خوبی را برای مسافران تور استانبول قرار دارد. هتل به اینترنت وایرلس رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد نزدیک به هتل می باشند.هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.

_آسپن_استانبول.jpg

_آسپن_استانبول1.jpg

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، اتاق ماساژ، جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بازی، سونا، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و...

_آسپن_استانبول3.jpg

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95

تور آنتالیا نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95

 

تور کیش نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آک گون استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Akgun Hotel

 هتل آک گون استانبول Istanbul Akgun Hotel با درجه بندی 5 ستاره در سال 1992 در منطقه توپکاپی استانبول بنا شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 10 کیلومتر می باشد.هتل آک گون استانبول در 8 طبقه و درمجموع از 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده استقبال از مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد. هتل آک گون استانبول به مراکز توریستی و تاریخی شهر نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. این هتل در سال 2014 به طور کامل بازسازی شده است.

-آک-گون-استانبول.gif

 

سایر امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز، ماساژ و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری و مراقبت از کودکان، اینترنت پرسرعت بی سیم، آرایشگاه زنانه و مردانه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، اجاره اتومبیل، فکس و کپی، فروشگاه و...

-هتل-آک-گون-استانبول.gif

-روباز-هتل-آک-گون-استانبول.gif

-هتل-آک-گون-استانبول.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ایمپریال بیزینس استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Imperial Business Hotel

هتل ایمپریال بیزینس استانبول Istanbul Imperial Business Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 2014 میلادی در منطقه جدیدالاحداث بومونتی شهر استانبول بنا شده است.این هتل 20 دقیقه با ماشین با اماکن تاریخی و توریستی و منطقه تاریخی سلطان احمد و نیز 10 دقیقه با تنگه بسفر فاصله دارد. این هتل در 10 طبقه و درمجموع از 203 اتاق و سوییت تشکیل شده است و اقامت مناسبی را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. تمام اتاق های این هتل به اینترنت بی سیم پرسرعت مجهز می باشد.در هتل مرکز سلامتی و SPA به شکل خصوصی برای هر فرد وجود دارد.در هتل ایمپریال بیزینس برای رفاه حال میهمانان تور استانبول مرکز مراقبت از پوست و زیبایی در نظر گرفته شده است.فاصله هتل امپریال بیزینس استانبول بومنتی تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 17 کیلومتر است.

-ایمپریال-بیزینس-استانبول.gif

سایر عکس ها و امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، کافه تریا، اینترنت پرسرعت،استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار، انعکاس درمانی، سنگ داغ درمانی ،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،گاو صندوق،صندوق امانات، فکس و کپی، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، کرایه اتومبیل و...

-هتل-ایمپریال-بیزینس-استانبول.gif

-هتل-امپریال-استانبول.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل اینترکنتینانتال استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Intercontinental Hotel

هتل اینترکنتینانتال استانبول Istanbul Intercontinental Hotel هتلی 5 ستاره با گرید A می باشد که در سال 1998 میلادی در میدان تقسیم (تکسیم) شهر استانبول بنا شده است.هتل اینترکنتینانتال در 20 طبقه و در مجموع با 390 اتاق و سوییت مجلل آماده ثبت لحظات خوش برای گردشگران و تجار تور استانبول می باشد.این هتل تا خیابان استقلال 250 متر فاصله دارد. وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو در 50 متری این هتل واقع شده است.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر با این هتل 5 ستاره فاصله دارد.این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشد.رستوران ها و کافه های هتل با انواع غذاهای بین المللی و دریایی همراه با چشم انداز های زیبا از شهر آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشند.این هتل در سال 2012 به طور کامل بازسازی شده است.   

-اینترکنتینانتال-استانبول.gif

 

سایر امکانات هتل اینترکنتینانتال استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،سرویس مراقبت از کودکان،فروشگاه و مارکت،کافی شاپ، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لاندری،صرافی،آسانسور،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر سرپوشیده و روباز،ماساژ وSPA،حمام سنتی ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن بدن سازی و ورزشی، فکس و کپی، اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی،اجاره اتومبیل و...

-هتل-اینترکنتینانتال-استانبول.gif

-هتل-اینترکنتینانتال-استانبول-1.gif

-هتل-اینترکنتینانتال-استانبول.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نیپون استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Nippon Hotel

هتل نیپون استانبول Istanbul Nippon Hotel در سال 1989 میلادی در منطقه تکسیم شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 171 اتاق و سوییت اقامت خوبی را برای گردشگران تور استانبول رقم می زند.فاصله هتل نیپون استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه 25 کیلومتر می باشد.در نزدیکی هتل اماکن تاریخی و توریستی استانبول مانند بازار بزرگ شهر،گالاتا تاور،کاخ دلمه باغچه و... نیز وجود دارند. همه اتاق های این هتل به اینترنت بی سیم رایگان مجهز می باشد. در هتل خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان نیز وجود دارد. یک دیگر از امکانات هتل کرایه دوچرخه به میهمانان تور استانبول می باشد.هتل نیپون استانبول در سال 2005 میلادی به طور کامل بازسازی شده است.

-نیپون-استانبول.gif

تصاویر و امکانات هتل نیپون استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سرویس نگهداری از کودکان،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،صرافی،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت،ترانسفر فرودگاه،رنت کار،فکس و کپی،سرو صبحانه در اتاق،ماساژ و SPA، جکوزی،کرایه دوچرخه،سالن ورزشی و بدنسازی و...

-نیپون-استانبول-1.gif

-نیپون-استانبول-2.gif

-نیپون-استانبول-3.gif

-نیپون-استانبول-4.gif

-نیپون-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ناندا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Nanda Hotel

هتل ناندا استانبول Istanbul Nanda Hotel با درجه بندی 4 ستاره می باشد که در سال 1998 میلادی در منطقه فاتح شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 54 اتاق و سوییتی که دارا می باشد استقبال خوبی را از گردشگرانتور استانبول به عمل می آورد. هتل ناندا استانبول در مجاورت اماکن تاریخی و توریستی همچون مسجد سلطان احمد، بازار بزرگ و قصر توپکاپی شهر استانبول واقع شده است. هتل ناندا به مراکز خرید آکسارای نزدیک می باشد.هتل مجهز به اینترنت بی سیم رایگان است. این هتل با منطقه سلطان احمد 2 کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه استانبول حدود 18 کیلومتر می باشد.این هتل در سال 2010 به طور کامل بازسازی شده است.

-ناندا-استانبول.gif

تصاویر و امکانات هتل ناندا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی، بار،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،اینترنت WIFI، یخچال، حمام اختصاصی،مینی بار،سونا،ماساژ و SPA،صرافی،آسانسور،صندوق امانات و...

-ناندا-استانبول-1.gif

-ناندا-استانبول-2.gif

-ناندا-استانبول-3.gif

-ناندا-استانبول-4.gif

-ناندا-استانبول-5.gif

-ناندا-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل میم استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Mim Hotel

هتل میم استانبول Istanbul Mim Hotel یکی از هتل های خوب 4 ستاره می باشد که در سال 1986 میلادی در منطقه سیسلی و محله اعیان نشین Nisantasi استانبول بنا شده است.هتل میم استانبول در 9 طبقه و با 114 اتاق و سوییت اقامت مناسبی را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند.این هتل به اماکن تاریخی و توریستی شهر از جمله قصر دولمه باغچه و همچنین میدان تکسیم 10 دقیقه با آن فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه در فاصله 18 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است. وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل در دسترس میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل در سال 2012 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.همچنین این هتل دارای چند سالن ضیافت و جلسات مجهز نیز می باشد.

-میم-استانبول.gif

تصاویر و امکانات هتل میم استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان،بار،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،سرو صبحانه در اتاق، صرافی،خدمات خانه داری،امکانات جلسه و ضیافت،ترانسفر فرودگاهی، فکس و کپی و...

-میم-استانبول-1.gif

-میم-استانبول-2.gif

-میم-استانبول-3.gif

-میم-استانبول-4.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ بیلربی استانبول :

 

_ییلدیز_استانبول_3.jpg

 

این کاخ که در قسمت آسیایی تنگه بسفر ساخته شده است ، بنایی زیبا که با گل های مگنولیا پوشیده شده و زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده است . قدمت این کاخ به قرن نوزدهم میلادی بر می گردد . این بنای زیبا که به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شده است در تابستان جهت پذیرایی از مهمانان خارجی و مقامات عالی رتبه از آن استفاده می شده . دکوراسیون داخلی این کاخ با نقش های شرقی و ترک همراه با تزئینات به سبک مغرب زمین تزیین شده است ، داخل این کاخ با لوسترهایی بی نظیر ، ظروف چینی و گلدان های سرامیکی تزئین شده و همچنین با فرشهایی گرانبهایی مزین شده است . گردشگران تور استانبول برای دیدن از این کاخ زیبا می توانند با  همراه شوند .

_ییلدیز_استانبول_2.jpg

_ییلدیز_استانبول.jpg 

 

کلیسای چورا استانبول :

کلیسای چورا استانبول یکی از زیباترین نمونه های باقی مانده از معماری بیزانسی است که در قسمت غربی منطقه فاتح استانبول قرار دارد. در قرن شانزدهم، در دوره عثمانی، این کلیسا به مسجد تبدیل شد و در نهایت در سال 1948 به موزه بدل گردید. قسمت داخلی ساختمان این کلیسا با نقاشی و موزاییک های زیبایی طراحی شده است. در اوایل قرن پنجم میلادی ساختمان اولیه کلیسای چورا به عنوان قسمتی از ساختمان صومعه در خارج از دیوارهای قسطنطنیه، در جنوب خلیج شاخ طلایی ساخته شد. این کلیسا در مقایسه با کلیساهای دیگر بیزانسی چندان بزرگ نیست اما به دلیل این که طراحی داخل آن دست نخورده باقی مانده منحصر به فردش کرده است. کلیسای چورا به سه قسمت اصلی ورودی، بدنه اصلی کلیسا و قسمت عبادت گاه تقسیم می شود و در ضمن این کلیسا دارای شش گنبد می باشد. اگر به اماکن تاریخی علاقه مند هستید حتما در تور استانبول از این مکان تاریخی دیدن فرمائید .

_چورا_استانبول.jpg

 

 

آبراهه والنس استانبول :

آبراهه والنس استانبول یک سیستم آب‌ رسانی عمده برای قسطنطنیه بوده و یک آبراهه رومی می باشد که  در گذشته بیزانسی‌ها و عثمانی ها آن استفاده می کردند. آبراهه والنس در سال 368 میلادی ساخته شد پس از آن چندین بار بازسازی گردید و امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری در تور استانبول به شمار می آید. این آبراهه فاصله کمی تا  مسجد شاهزاده دراستانبول دارد و در حد فاصل دانشگاه و مسجد سلطان احمد قرار گرفته است. این آبراهه از آجر و سنگ ساخته شده و 971 متر طول و حدود 8 متر عرض دارد. این آبراهه نام خود را از امپراطور والنس گرفته است که در قرن چهارم همزمان با ساخت آن حکومت می کرد.

 

_والنس_استانبول_2.jpg

_والنس_استانبول.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 4 کیلومتری میدان تقسیم بنا شده است.این هتل دارای 205 اتاق سوییت و اتاق فامیلی می باشد. هتل سورملی در منطقه تجاری، تفریحی Gayreteppe قرار دارد. در این هتل مرکز سلامت و سالن بدنسازی برای استفاده میهمانان تور استانبول وجود دارد. هتل سورملی دسترسی به شبکه اصلی حمل و نقل دسترسی خوبی دارد. 

_سور_ملی_استانبول_1.jpg

_سور_ملی_استانبول_2.jpg

_سور_ملی_استانبول_3.jpg

_سور_ملی_استانبول_4.jpg

امکانات هتل سورملی استانبول:

رستوران، سرویس نگهداری کودکان، صبحانه در اتاق، خانه داری، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز تجارت، صرافی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، آرایشگاه، پذیرش شبانه روزی مسافران تور استانبول ، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، سونا، حمام ترکی و بخار، ماساژ، استخرروباز و...

_سور_ملی_استانبول_5.jpg

_سور_ملی_استانبول_6.jpg

_سور_ملی_استانبول_7.jpg

_سور_ملی_استانبول_8.jpg

 

هتل 5 ستاره سوئیس استانبول :

هتل 5 ستاره سوئیس استانبول در منطقه بشیکتاش در نزدیکی میدان تقسیم بنا شده است. این هتل در مجموع از 497 اتاق و 63 سوییت تشکیل شده است. هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد. قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد 15 دقیقه با ماشین با این هتل تور استانبول فاصله دارند. این هتل با فرودگاه آتاتورک 17 کیلومتر فاصلهه دارد.  این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه پر از مراکز خرید و فروشگاه است.

_سوییس_استانبول_1.jpg

_سوییس_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سوئیس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس نگهداری کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، تنیس، مرکز بدنسازی، اینترنت و... 

_سوییس_استانبول_3.jpg

_سوییس_استانبول_4.jpg

_سوییس_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره کرون پلازای استانبول در سال 1918 بنا شد و در سال 2008 بازسازی شد.این هتل از ٢۶۵ شامل ٢٠ اتاق کلاب و ١۶ سوئیت تشکیل شده است. هتل کرون پلازا با متروی عثمان بیک 350 متر و با میدان تقسیم به صورت پیاده 15 دقیقه فاصله دارد. در 400 متری این هتل تور استانبول بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است. مسجد کبود، کلیسای جامع، ایاصوفیه در نزدیکی این هتل هستند و نیز کاخ توپ کاپی در فاصله 10 دقیقه ای و کاخ دولمه باغچه در فاصله 20 دقیقه ای هتل کرون پلازا می باشد. در اتاق های این هتل پرده های ضدنور استفاده شده است.در حمام های آن نیز تمام لوازم بهداشتی، کفش راحتی، حوله و سشوار وجود دارد. همچنین اتاق ها به اینترنت وای فای مجهز می باشند. صبحانه در هتل به شکل بوفه و عصرانه به صورت سفارشی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

_کرون_پلازای_استانبول_1.jpg

_کرون_پلازای_استانبول_2.jpg

_کرون_پلازای_استانبول_3.jpg

_کرون_پلازای_استانبول_4.JPG

_کرون_پلازای_استانبول_5.jpg

امکانات هتل کرون پلازای استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی، کافه، زمین بازی برای کودکان، بار، لباسشویی، خشکشویی، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی،ماساژ، سونا، پارکینگ، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل ، تهویه، گرمایش، گاوصندوق ، اتاقهای ضد صدا، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، اینترنت وایرلس، حمام ترکی و... . پیشنهاد من به شما این است تا برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_کرون_پلازای_استانبول_6.jpg

_کرون_پلازای_استانبول_7.jpg

_کرون_پلازای_استانبول_8.jpg

_کرون_پلازای_استانبول_9.jpg

_کرون_پلازای_استانبول_10.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کرون پلازای استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک مینیاتورک استانبول :

پارک مینیاتورک استانبول در سال 2003 به عنوان بزرگترین پارک مینیاتوری دنیا گشایش یافت.مساحت این پارک شامل 60 هزار متر مربع است و شامل 15 هزار متر مربع فضای ماکت، 40 هزار متر مربع فضای سبز و آزاد3،500  هزار متر مربع فضای سرپوشیده و 2 هزار متر مربع استخر و راه آبی و گنجایش 500 اتومبیل  را دارا می باشد. این پارک دیدنی هر ساله توجه گردشگران تور استانبول بسیاری را به خود جلب می نماید. . این پروژه با برنامه ریزی ویژه در مدت زمان 22 ماه تکمیل شد. پارک مینیاتوری ترکیه (مینیاتورک) در دنیا از نظر مساحت موجود برای ماکت و مدت زمان اجرا و پایان پروژه دارای رتبه تخست در جهان میباشد و در حقیقت یک شهر مینیاتوری است. این پارک شامل 105 اثر تاریخی بود که 45 اثر تاریخی برای استانبول، 45 اثر تاریخی برای آناتولی و 15 اثر تاریخی دیگر که امروزه خارج از مرزهای ترکیه قرار دارند. مینیاتورک یکی از سرگرم کننده ترین جاذبه های گردشگری استانبول می باشد و بیشتر مسافران تور استانبول از این پارک استثنایی دیدن می کنند.این پارک در  واقع یک شهر مینیاتوری است که در انتخاب اثرها ، ساخت ماکت و مقاومت ماکت در  فضای آزاد دقت بسیار زیادی شده و برای هر ماکت تکنولوژی بسیاری بکار گرفته شده است.

_مینیاتورک_استانبول_2.jpg

_مینیاتورک_استانبول.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 94

تور استانبول آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک مینیاتورک استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

خیابان بغداد استانبول :

خیابان بغداد استانبول خیابانی معروف به طول تقریبی 14 کیلومتر است که به موازات دریای مرمره در قسمت آسیایی استانبول قرار گرفته است . این خیابان پر مغازه و رستوران است و از قسمت های توریستی این شهر دور است ولی مسافران تور استانبول می توانند از میدان تکسیم به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی به این خیابان برسند . شب های این خیابان بسیار شلوغ و پر رونق است و گشت و گذار در این خیابان به مسافران استانبول پیشنهاد می شود . این ساختمان هایی دیدنی دادرد که بعضی از آن ها جایزه معماری گرفته اند . 

 

_بغداد_استانبول_2.jpg

_بغداد_استانبول.jpg

_بغداد_استانبول_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول پاییز 94

تور استانبول مهر 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: خیابان بغداد استانبول,مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 هتل 5 ستاره ایمپریال بیزنس بمنتی در منطقه سیسیلی با تراس خود چشم انداز زیبایی از شهر دارد. این هتل 33 اتاق دارد که مجهز به وای فای، تلویزیون، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند. هتل ایمریال بیزنس فاشله کمی تا مراکز خرید و رستوران ها دارد و فاصله آن تا مرکز کنگره 15 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسند و از آنجا به آسانی در شهر به رفت و آمد بپردازند. 

 

 

در تور استانبول 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد

 

آدرس: Ergenekon Cad. No:62/A Bomonti Sisli , Sisli, 34377 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، کتابخانه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، سرویس بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، واکس، خانه داری، اتاق جلسه، اتاق بیزنس، مکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، اتاق های ضد صدا.

 

 

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

اتاق هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

رستوران هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

باشگاه هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

حمام ترکی هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

اتاق جلسه هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول,هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند حیات استانبول

 هتل 5 ستاره گرند حیات در فاصله 400 متری میدان تکسیم قرار دارد. این هتل 360 اتاق لوکس دارد که با رنگ های روشن دکوربنذی شده اند. همه اتاق ها دارای مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه و حمام هستند. حمام های مرمر آن دارای وان و محفظه شیشه ای برای قسمت دوش می باشد. فاصله هتل تا محله تاریخی سلطان احمد 4/8 کیلومتر است که جاذبه های توریستی بسیاری مثل کاخ تاپکاپی، ابوصوفیه، مسجد آبی دارد. هتل تا فرودگاه آتاترک 19/3 کیلومتر فاصله دارد. در رستوران این هتل غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود که مسافران تور استانبول می توانند از غذاهای ان لدت ببرند.

 

 

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت

 

آدرس:Taskisla Cad. No:1 Taksim, Sisli, 34337 Istanbul, Turkey

 امکانات هتل گرند حیات استانبول

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، آسانسور.

 

 

هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول

اتاق هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول

استخر هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول

اتاق جلسه هتل گرند حیات استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند حیات استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

شهر بازی ویالند استانبول

بزرگ ترین شهر بازی و پارک تفریحی استانبول شهر بازی ویالند استانبول می باشد که وسعت آن یک میلیون متر مربع است. این شهر بازی در سال 2011 احداث گردید و در می 2013 در مراسم ویژه ای با حضور نخست وزیر ترکیه به بهره برداری رسید. در تور استانبول 94 حتما سری هم به این شهربازی جذاب بزنید. شهر بازی ویالند استانبول در منطقه گلدن هرن در 13 کیلومتری میدان تکسیم واقع گردیده است. این شهر بازی مجهز به وسایل بازی پیشرفته می باشد وسایل بازی نظیر ترن هوایی، جت اسکی، تونل وحشت، سینما، بولینگ و ... که توجه بسیاری از مسافران تور استانبول را به خود جلب می کند . در این مجموعه تفریحی، مرکز خرید، پارک آبی، هتل و رستوران نیز وجود دارد که میزان محبوبیت آن را چند برابر کرده است.

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: شهر بازی ویالند استانبول,مکان های تفریحی استانبول,تفریحات استانبول,شهربازی های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول در منطقه شيشلي در سال 2011 ساخته شد. فاصله این هتل تا ميدان تکسيم فقط 10 دقيقه پیاده می باشد. هتل دیوان استانبول شامل 144 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها از دکوراسیون شیک و مدرن برخوردار می باشد و سبک اتاق ها با فرهنگ سنتی ترکیه پیوند خورده است. از ویژگی های خاصی که این هتل تور استانبول 94 را از دیگر هتل های استانبول متمایز می کند، امکانات بسيار خوبی است که هتل جهت برگزاري سمينارها و کنفرانس ها ارائه می دهد. از این رو برای گروه های بیزنسی گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود . رستوران هتل دیوان استانبول انواع غذا های ترکی و بین المللی را برای میهمانان تور استانبول سرو می کند.

از دیگر امکانات هتل دیوان استانبول در تور استانبول 94 می توان به سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و کرایه اتومبیل با درخواست مسافران تور استانبول اشاره کرد. 

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیوان استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های پنج ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل مارتینز استانبول

هتل مارتینز استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل تور استانبول 94 در خیابان Laleli قرار دارد که تنها فاصله ای چند قدمی تا جاذبه های توریستی و تاریخی شهر مانند بازار بزرگ استانبول ، قصر و موزه توپکاپی و مسجد کبود دارد. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد . هتل مارتینز استانبول از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی شرایط بسیار مناسبی را داراست از این رو این هتل شیک و مجلل گزینه بسیار خوبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود.

هتل مارتینز استانبول دارای 90 اتاق مدرن و مبله می باشد که به امکانات رفاهی روز مجهز اند. تمامی اتاق ها تماشای منظره زیبای شهر استانبول را به شما هدیه می دهند و مجهز به  سیستم حرارتی و برودتی ، سرویس حمام ، سشوار، تلفن و تلویزیون می باشند. در هتل مارتینز استانبول صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. همچنین میهمانان تور استانبول می توانند از رستوران و اینترنت پر سرعت رایگان هتل استفاده نمایند.

از دیگر امکانات هتل مارتینز تور استانبول 94 می توان به سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، اینترنت ، خدمات خشکشویی و اتوشویی ، پزشک ، اتو پارک ، رستوران سرپوشیده و... اشاره کرد.

هتل مارتینز استانبول

هتل مارتینز استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتینز استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل سیرگان یکی از هتل های پنج ستاره شهر استانبول به شمار می رود. این هتل در دوره عثمانی یکی از کاخ های مجلل محسوب می شد و در سال 1986 در منطقه بشکتاش استانبول در ساحل تنگه بسفر افتتاح گردید همچنین در سال 1999 مورد نوسازی قرار گرفت و امروزه یکی از مکان های گردشگری تور استانبول در به شمار می رود. در نزدیکی هتل سیرگان کاخ دلمه باغچه و در مجاورت آن مسجد اورتاکوی قرار دارد. این هتل تا میدان تکسیم 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتوک با ماشین 45 دقیقه فاصله دارد.  هتل کاخ سیرگان از ۵ ساختمان اصلی و یک ساختمان فرعی ۳ طبقه تشکیل شده است و در مجموع شامل ۳۱۵ اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای تخت های مجلل و پنجره های بزرگ می باشند. همچنین اتاق ها مناسب با سلیقه شما میهمانان تور استانبول 94 می تواند با چشم انداز باغ یا دریا انتخاب شود. از امکانات هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول می توان به پارکینگ، سونا، جکوزی، استخر، رستوران، باشگاه، خدمات ماساژ، سولاریوم، رادیو، تلویزیون، ماهواره، تلفن، اینترنت و ... اشاره کرد این هتل اقامتی خوب و مجلل را با بهترین امکانات به مسافران تور استانبول 94 ارائه می دهد.

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

این بازار از بهترین مراکز خرید در استانبول ترکیه است و حدود 256 مغازه دازد و همچنین دارای آبخوری،آرامگاه،کیوسک های توزیع آب آشامیدنی استاین بازار تاریخی بین بازار بزرگ و امینونو واقع شده است و مغازه های گوناگون کوچکی در دو سمت خیابان اصلی است مسجد مجاور آن مسجد محمود پاشا است که به وسیله وزیر اعظم محمود پاشا ساخته شده است در تور استانبول 94 سری هم به این بازار بزنید

بازار محمود پاشا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بازار محمود پاشا استانبول,مراکز خرید استانبول,بهترین بازارهای استانبول,پاساژهای خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

این هتل 5 ستاره فاصله کمی تا ایستگاه مترو دارد  و رو به چشم انداز زیبای پانوماروی استانبول است هتل دارای امکانات مجهزی از قبیل اتاقهای تزیین شده ،ماهواره،یخچال،تلویزیون،حمام خصوصی است.مهمانان تور استانبول میتوانند از حمام آب گرم و سالن ورزشی مجهز نیز استفاده کنند در این هتل ماساژ و کلاس های ایروبیک نیز دایر است.رستوران موجود در هتل انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی را به صورت سلف سرویس سرو میکند در لابی هتل میهمانان تور استانبول 94 می توانند به صرف چای و شیرینی بپردازند .هتل تا مترو سیتی و مرکز خرید جواهر فاصله بسیار کمی دارد نمایشگاه حدود هفت کیلومتر از هتل فاصله دارد

 هتل ددمان استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ددمان استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین و شیک ترین هتل های استانبول,هتل های پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل فرونیا استانبول دارای اتاقهایی با امکانات مجهز و مدرن است امکانات هتل از قبیل تلویزیون رنگی،سیستم تهویه هوا،اینترنت،گاو صندوق ، یخچال و رستوران است رستوران هتل فرونیا استانبول انواع غذاهای سنتی و مدرن اروپایی را به میهمانان تور استانبول 94 ارائه میدهد.

هتل فرونیا استانبول

هتل فرونیا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل فرونیا استانبول,هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,قیمت مناسب ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

این هتل 4 ستاره تا میدان تقسیم فقط پانصد متر فاصله دارد و تا مرکز همایش ها یک کیلومتر فاصله دارد هتل تور استانبول 94 دارای امکانات مجهز از قبیل سالن ورزشی،استخر سرپوشیده،حمام ترکی،سونا،ماساژ و خدمات درمانی،پارکینگ رایگان،اتاقهای مجز به اینترنت وای فای و اتاقهای با دکوراسیون زیبا است

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پوینت استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

این هتل 4 ستاره دارای 129 اتاق است هتل دارای استخر روباز،سونا و صرافی است مسافران تور استانبول میتوانند برنامه گردشی خود را از هتل بخواهند.

هتل کلاس استانبول

هتل کلاس استانبول

هتل کلاس استانبول

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلاس استانبول,هتل های چهار ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آبراهه والنس استانبول

آبراهه والنس استانبول یک سیستم آب‌ رسانی عمده برای قسطنطنیه بوده و یک آبراهه رومی می باشد که بیزانسی‌ها و عثمانی ها در گذشته از آن استفاده می کردند. آبگذر والنس در سال 368 میلادی ساخته شد پس از آن چندین بار بازسازی گردید و امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول به شمار می آید. این آبراهه فاصله کمی تا شمال مسجد شاهزاده در استانبول دارد و در حد فاصل دانشگاه و مسجد سلطان احمد قرار گرفته است. این آبگذر از آجر و سنگ ساخته شده و 971 متر طول و حدود 8 متر عرض دارد. این آبراهه نام خود را از امپراطور والنس گرفته است که در قرن چهارم همزمان با اتمام ساخت آن حکومت می کرد. در تور استانبول 94 تماشای این مکان تاریخی زیبا را از دست ندهید

آبراهه والنس استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: آبراهه والنس استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

مرکز خرید پروفیلو استانبول

مرکز خرید پروفیلو استانبول با 239  فروشگاه در 6 طبقه در سال ۱۹۹۸ در استانبول افتتاح گردید، امروزه وسعت این مرکز خرید را افزایش داده اند و جزء یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول به شمار می رود، فضای این مرکز به  ۱۱۷ هزار متر مربع تبدیل گشته است . در این مرکز خرید استانبول علاوه بر امکانات خرید، برنامه های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی در زمانهای مخصوص برای بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول 94 برگزار خواهد شد. سمینارهای رایگان پزشکی و علمی، برنامه های نقاشی و دوره های گوناگون آموزشی از دیگر برنامه های این مرکز خرید استانبول می باشد . مرکز خرید پروفیلو استانبول دارای 209 فروشگاه، 7 سالن سینما، 16 سالن بیلیارد، 20 خط بولینگ،  3 سالن تاتر و پارکینگ رایگان با ظرفیت 1300 اتومبیل، سالن ورزشی سرپوشیده ، استخر و پارک بازی کودکان «PAM» می باشد. روزانه تعداد بسیار زیادی از مسافران توراستانبول مشغول خرید در این مرکز می باشند و از امکانات آن لذت می برند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید پروفیلو استانبول,مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در زمینی به مساحت 375 هزار متر مربع در قلب منطقه باکرکوی استانبول در سال 2011 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید شیک و مدرن 300 مارک ملی و بین المللی را ارائه می دهد. برندهای معروف زارا ، ماسیمو دوتی ، اسپنسر ، مارکس ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید تور استانبول 94 دارای شعبه هستند . در مرکز خرید مارمارا فروم انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم  آرایشی و بهداشتی  و … به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت دارد. برای صرف غذا و استراحت نیز یک طبقه مخصوص اختصاص داده شده است که رستوران و فست فود این مجموعه در آن طبقه وجود دارد که از تراس بزرگ آن می توانید نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید. از دیگر امکانات مرکز خرید مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … اشاره کرد . این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران توراستانبول باز و آماده ارایه خدمات می باشد.

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید مارمارا فروم استانبول,مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل اورینت مینتور استانبول

هتل اورینت مینتور استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت بیشتر مناطق تاریخی آن واقع گردیده و اقامتی خوب را به همراه اینترنت و بوفه صبحانه رایگان به میهمانان توراستانبول ارائه میدهد. مسافران میتوانند به دلخواه خود در یکی از اتاقهای استاندارد و یا سوئیتهای بزرگ هتل اورینت مینتور استانبول  که به زیبایی آراسته شده و حال بزرگی را شامل می باشند، اقامت نمایند. همه اتاقها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.

اگر به دنبال هتلی با کیفیت خوب و هزینه مناسب می باشید این هتل نسبت به هتلهای دیگر مناسب تر میباشد.رستوران زیبای هتل با سرو خوراکهای سنتی ترکی و بین المللی از مسافران تور استانبول 94 پذیرایی میکند. میهمانان میتوانند به استراحت در سونای بزرگ و یا جکوزی آرامش بخش این هتل بپردازند. همچنین هتل برای آسایش و راحتی میهمانانی که در سفر کاری به سر میبرند نیز امکاناتی فراهم کرده، آن ها میتوانند از خدمات متنوع اداری هتل از قبیل منشی، اینترنت رایگان و اتاقهای کاملا مجهز همایشات استفاده کنند.

کادر پذیرش هتل، به گرمی و مهربانی در خدمت گردشگران توراستانبول بوده و شبانه روز پاسخگوی مراجعه آنان میباشند. میهمانان تور استانبول 94 میتوانند با کمک و راهنمایی آنان، گردشهای خود را برنامه ریزی کرده و اقدام به رزرو تور نمایند. با ررزو قبلی نیز می توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایید. کارکنان هتل میتوانند در صورت تمایل برای علاقه مندان اتومبیل کرایه نیز فراهم نمایند.

هتل اورینت مینتور استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورینت مینتور استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل گرند اس استانبول

هتل گرند اس استانبول از جمله هتل های چهار ستاره در شهر استانبول به شمار می رود.این هتل شامل اتاق های بزرگ با مبلمان مدرن و تلویزیون و حمام می باشد و همچنین استفاده از اینترنت برای مسافران ازاد است. هتل گرند اس دارای استخر با آبگرم و سونا و سالن ماساژ نیز می باشد. رستوران این هتل  با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور استانبول 94 می باشد که علاوه بر غذاهای خوشمزه سرو نوشیدنی های گرم و سرد را نیز شامل می شود.فاصله هتل تا ایستگاه مترو تنها 5 دقیقه می باشد و مسافران توراستانبول می توانند با کمی پیاده روی از مسجد کبود و مسجد ایاصوفیه استانبول دیدن نمایند.

هتل گرند اس استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند اس استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

پارک دلفین استانبول

این پارک آبی مجهز شهری آبی است که در منطقه شهیر استانبول است دارای انواع استخرها و امکانات آبی از قبیل استخر بچه،استخر مواج ،استخر المپیک و تونل های ابی مرتفع و سر سره ها است در این استخر دلفین زیبایی با نام یونس است که تماشاگران توراستانبول از ساعت 14 به بعد به تماشای این دلفین مینشینند و لذت می برند در این حوضچه ها یازده دلفین ،4 کوسه و 3 فک وجود دارندو انواع ماهی ها در اکواریوم به چشم میخورند.

 

برج گالاتا استانبول
این برج که ارتفاعی به اندازه شصت و دومتر دارد در سال چهل و هشت ساخته شده است.این برج دارای رستوران و کلوبهای شبانه برای گردشگران تور استانبول 94 است در هنگام غروب آفتاب منظره ای دیدنی از تنگه بسفر به چشم می خورد که با تماشای آن لذت میبرید. بکیز کولسی یا برج دختر که در قسمت ورودی خلیج استانبول واقع شده است از رمانتیک ترین مکانهای استانبول است که در قرن 12 ساخته شده است و مربوط به قرن هجدهم میلادی است.
 
مطالب مرتبط :


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سلطانيه استانبول

 

هتل سلطانيه استانبول هتلي تازه ساز و با طراحي زيبا مي باشد. براي معماري هتل سلطانيه استانبول سعي شده از معماري زمان عثماني استفاده شود. صبحانه‌ هتل سلطانيه استانبول داراي كيفيتي بسيار عالي مي باشد . خوراكي هاي محلي تازه مانند: پنير، قهوه‌ي ترك، ميوه‌ تازه رسيده و آب‌ميوه‌ طبيعي از بوفه صبحانه‌ معروف هتل سلطانيه استانبول مي باشد. پرسنل هتل سلطانيه استانبول رفتار بسيار محترمانه و صميمي دارند . هتل سلطانيه استانبول در مركز شهر واقع شده است .اكثر اتاق‌هاي داراي تلويزيون صفحه‌ بزرگ و تخت مي باشد. رستوران هتل با انواع غذاهاي لذيذ و خوشمزه آماده پذيرايي از مسافران تور استانبول مي باشد . ديگر امكانات هتل سلطانيه استانبول عبارتند: اتاق جلسه مجهز براي برگزاري كنفرانس، سالن ورزش، اينترنت با سرعت بالا، پاركينگ رايگان، سوييت، حتي سرو غذا زا مي توانيد در اتاق و استخر داشته باشيد.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطانيه استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

رستوران ميلكا استانبول در سال 2005 افتتاح شد و در طبقه آخر مارمارا پرا مي باشد . اين رستوران زيبا مكاني براي كسب آرامش و استراحت مي باشد چرا كه با چشم اندازي زيبا و دكوراسيوني جالب محيط مناسبي را براي مسافران و ميهمانان تور استانبول خود مهيا كرده است . غذاهاي رستوران ميلكا استانبول متنوع و لذيذ مي باشد و تركيبي از سبك غذاي تركي و اسكانديناوي به وسيله آشپزان ماهر اين رستوران براي مسافران و گردشگران تور استانبول تدارك ديده شده است. رستوران مليكا استانبول محيطي مناسب براي خانواده ها مي باشد كه با آرامش مي توانند غذاي مورد علاقه خود را ميل كنند.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ميلكا استانبول,رستوران های استانبول,بهترین رستوران های استانبول,رستوران های خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد ارتاكوي استانبول

 

مسجد ارتاكوي استانبول در منطقه بشيكتاش استانبول و در مجاور آب ساخته شده است. پل بسفر در اين منطقه وجود دارد، و از مناطق شهري معروف استانبول محسوب مي شود. مسجد ارتاكوي استانبول و پل بسفر براي گردشگران تور استانبول معاني متفاوتي را در ذهن ايجاد مي كند و  تداعي كننده ارتباط گرم و معنوي ميان سمت آسيايي و اروپايي شهر استانبول است . مسجد ارتاكوي استانبول از جاذبه هاي گردشگري و ديدني خوب استانبول مي باشد. رفت و آمد به اين مسجد زيبا بسار آسان مي باشد و از موقعيت مكاني بسيار خوبي برخوردار مي باشد. به راحتي از ميدان تقسيم با اتوبوس مي توانيد به مسجد ارتاكوي استانبول برويد. چشم انداز تنگه بسفر با ساختمان مسجد ارتاكوي استانبول بسيار زيبا و ديدني مي باشد.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد ارتاكوي استانبول,مساجد استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل راديسون بلو پرا استانبول تركيه

 

هتل راديسون بلو پرا استانبول تركيه در منطقه زيباي پرا واقع شده است و داراي مركز فرهنگي، هنري  است . سالن ناهارخوري و غذاخوري زيبا و متنوع دارد كه مي توانيد از اين فضاها استفاده نماييد و لذت ببريد . هتل راديسون بلو پرا استانبول تركيه رستوراني با چشم انداز فوق العاده از شاخ طلايي و مركز قديمي شهر استانبول تركيه دارد. خيابان پر رفت و آمد و جذاب استقلال تنها چند دقيقه با هتل راديسون بلو پرا استانبول تركيه فاصله دارد. مسافران تور تركيه تنها با كمي پياده روي مي توانيد به مراكز ديدني و مراكز خريد و مترو و اتوبوس برسيد. اتاق هاي زيبا و بسيار تمييز هتل راديسون بلو پرا استانبول تركيه داراي بوفه اي كه شامل قهوه و چاي و نوشيدني و تنقلات مي باشد دارد. همچنين اتاقها داراي ميني بار و لب تاپ و  صندوق الكترونيكي دارند . مجهز به سيستم تهويه مطبوع ، اينترنت رايگان در تمامي نقاط هتل و تلويزيون صفحه تخت براي اتاقها با دكوراسيون زيبا طراحي و چيدمان شده است. بوفه صبحانه با سليقه ها و ذائقه هاي متفاوت مهيا مي باشد حتي مي توانيد صبحانه مورد نظر خود را سفارش دهيد و لذت ببريد . سالن زيباي ناهار خوري رستوران در طبقه همكف در كنار لابي مي باشد. سالن ويژه بدنسازي و تناسب اندام بوتانيكا و حمام آب گرم ,حمام بخار، سونا ،  حمام تركي كه براي آرامش اعصاب بسيار مفيد است, استخر سرپوشيده كه زماني را براي آرامش و استراحت مي توانيد در استخر بگذرانيد . با پياده روي در كوتاه ترين زمان به موزه پرا برويد، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قديمي استانبول را بازديد نماييد. فرودگاه آتاتورك 18 km از هتل راديسون بلو پرا استانبول تركيه فاصله دارد. هتل راديسون بلو پرا استانبول تركيه در منطقه پرا قرار گرفته است . هتل راديسون بلو پرا استانبول تركيه هتلي مناسب ويژه اقامت خانوادگي مسافران و گردشگران  تور تركيه مي شود.       

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل راديسون بلو پرا استانبول تركيه,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد